اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

هفته ششم لیگ ۳؛ تثبیت صدرنشینی پاس تا کولاک آستارایی‌ها+ تصویر

هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته سوم با تساوی دور از خانه پاس و پیروزی قاطعانه فرهنگ ایثار آستارا خاتمه یافت.

هفته ششم لیگ ۳؛ تثبیت صدرنشینی پاس تا کولاک آستارایی‌ها+ تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته سوم در گروه‌های سه‌گانه برگزار شد و دو تیم گیلانی پاس و فرهنگ ایثار در گروه دوم به مصاف رقبای خود رفتند.

تثبیت صدرنشینی پاس در تبریز

پاسی‌ها با ترکیب صالح نوروزپور، علیرضا راهنورد، علیرضا نیاوند، هومن مسعودی، توکل نظری مقدم، ساسان رجبی، امیرحسین صالحی، میلاد پورقلی، بنیامین خاتمی فر، پیام توانایی و امید کلانتر در زمین برفی ورزشگاه اختصاصی مبل محتشم تبریز به مصاف میزبان خود رفتند.

مبل محتشم نیز بازی را با ترکیب عباس شیروند - فرزاد یوسفی - علیرضا عبادی - میثم پورفرخی - بهزاد صادقی - جواد نعمتی - پرویز رزمی - جواد صمدی - رامین خلیل پور - بهنام احسانی‌ و علی ناصری آغاز کرد.

شاگردان اسماعیل رجب‌زاده در دقیقه سه مسابقه توسط نوروزپور به گل رسیده و با همین تک‌گل به رختکن رفتند؛ تیم میزبان نیمه دوم را هجومی‌تر آغاز کرده و توسط نیما اسکندرزاده به گل تساوی دست‌یافت، دیداری که در نهایت با تساوی یک‌بریک خاتمه یافت.

پاس گیلان با تساوی دور از خانه مقابل برای ششمین هفته متوالی با کسب ۱۲ امتیاز در صدر ایستاد، تیم‌های شهدای نوین ساری و محتشم تبریز هم امتیاز پاسی‌ها بوده و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.

نخستین پیروزی فرهنگ ایثار در لیگ ۳

تیم فوتبال فرهنگ ایثار آستارا در پنج هفته ابتدایی لیگ سه موفق به کسب دو تساوی شده و در سه دیدار طعم تلخ شکست را چشید، این تیم در هفته ششم طلسم شکنی کرده و با شش گل مقابل شهرداری اردبیل به پیروزی رسید.

پویا پورالخاص، محسن رحیمی، رضا شیخی و امین انصاری (۳ بار) برای شاگردان ساسان حیدرنژاد گلزنی کرده و این تیم را به پنج امتیاز رساندند؛ آستارایی‌ها با پیروزی مقابل شهرداری اردبیل به مکان هفتم جدول صعود کردند.

تیم‌های فوتبال دماوند آمل با کسب پنج امتیاز و شهرداری اردبیل با کسب سه امتیاز در مکان‌های هشتم و نهم جدول ایستادند، مقاومت نوین تهران به دلیل کناره‌گیری از جدول مسابقات حذف شد.

به گزارش فارس، دو تیم فوتبال فرهنگ ایثار آستارا و پاس گیلان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته سوم روز یکشنبه ششم بهمن‌ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول